Women Wearing Shoulder Pads
En förmögen kvinna reser till Ecuador för att föda upp marsvin kommersiellt, men hennes liv görs komplicerat av en mystisk stalker.
Ámame Ódiame
En mystisk stalker förföljer Marioneta när hon startar nytt företag. Är stalkern en älskare, en fiende, eller en blandning av båda?
¿Quieres? ¿Quieres? ¡Compra!
Marioneta ställer sin främsta rival Doña Quispe mot väggen, men hon kommer inte tomhänt – hon har med sig en anka.
Marioneta går på ett möte för djurrättsaktivister för att bli kompis med tolvåriga Nina Quispe.
Marioneta vaknar upp i en lagerlokal, skräckslagen och traumatiserad. Hon måste övervinna sina rädslor för att regissera en reklamfilm.
Coquita, Espada och Nina ger sig ut på en bilresa för att ta reda på sanningen bakom Marionetas marsvin.