BOYS OVER FLOWERS 2
Tsukasa Domyouji (Jun Matsumoto) has left for New York, leaving Tsukushi Makino (Mao Inoue) heartbroken and determined to understand why. Following him to New York, she confronts him, but is devastated by his cold response. Returning to Japan, Tsukasa tries to move on, focusing on her studies while seeking comfort from Rui Hanazawa (Shun Oguri). Tsukushi, jealous of their growing relationship, struggles between his feelings for Tsukasa and his family obligations. Despite seeming destined to part ways, fate continues to intervene in their tumultuous relationship. Will Tsukasa and Tsukushi finally find a way to be together? This is a sequel to the 2005 hit series "BOYS OVER FLOWERS", based on the manga by Yoko Kamio.