Coincoin and the Extra-Humans
Acclaimed by critics and viewers alike, Bruno Dumont’s P’tit Quinquin is back! Following the discovery of a mysterious extraterrestrial magma, Quinquin, who now goes by the nickname Coincoin, and inspectors Roger Van der Weyden and Rudy Carpentier find themselves in the spin of a new and crazy police as well as existential adventure!