Here We Meet Again
Xiang Yuan (Wu Qian) is given the difficult task of saving the Xi’an branch of her family's company from financial ruin. But when she starts the job, she is unexpectedly reunited with her childhood crush Xu Yan Shi (Vin Zhang), a budding navigation engineer. Meeting him again as an adult is awkward, considering the nature of her former one-sided adoration. But the duo tentatively starts to form an unexpected friendship. Can they help each other in their respective missions – and will they find love in the process? This 2023 Chinese romance drama was based on a novel by Er Dong Tu Zi and directed by Tien Jen Huang.