Playing House
Maggie and Mark investigate Bruce’s sudden disappearance. Emma reunites with her estranged mother Gwen.
Emma goes on a date with Maggie's divorce lawyer and then discovers a surprising secret about her mom.
Maggie attends her high school drumline reunion where she reconnects with an old crush and Emma bonds with a band nerd.