The Lying Game
Emma Becker and Sutton Mercer are, unbeknownst to them, identical twins. Separated at birth and unaware of each other's existence, the girls have led very different lives. Emma is a kind-hearted foster kid while Sutton was adopted by wealthy parents and lives what is seemingly every teenager's dream life. When Emma learns about her long-lost twin, the teens are eager to meet each other but ultimately agree to continue living their separate lives. That is, until Emma has an unfortunate encounter with her foster family and flees to the only person to whom she can turn -- Sutton. When they meet, Emma agrees to step into Sutton's life for a few days while Sutton searches for their birth mother. But when Sutton fails to show up at the time the girls agreed to meet again, Emma must decide whether to come clean about her identity, and put herself at risk, or continue secretly living Sutton's life.