Wild Dogs: Pack Vs. Pride
Roam South Luangwa National Park in Eastern Zambia with cameraman Julz Braatvedt as he follows three wild dog packs during the dry season.
Pursue old friends and a breakaway Manzi trio, then see the Kakumbi make a kill.