Nigel Slater's Dish of the Day
Nigel Slater shows how one can, with a bit of culinary creativity, turn the contents of his weekly shop into seven delicious dishes - one for every day of the week.
Nigel shows how the shrinking violets of the kitchen can help make cooking shine, as he turns some often overlooked staples into sensational dishes, with a recipe for every day of the week.
Nigel demonstrates that sometimes simple cookery is the best, with a herby artichoke stew, chicken in cider, and compost crumble.