90 Day Fiancé: Happily Ever After?
It's Only the Beginning
Het leven gaat door voor Danielle en Mohamed, Loren en Alexei, Russ en Paola en Melanie en Devar. De koppels kijken terug op hun 90-daagse reis met een K-1-visum en realiseren zich dat hun leven als pasgetrouwden er niet eenvoudiger op is geworden.
Danielle worstelt met het vertrek van Mohamed en hij overweegt naar Miami te verhuizen met een vrouw die hij online heeft ontmoet. Loren en Alexei maken ruzie over een geheim dat Loren niet wil vertellen. Paola neemt een modellenbaan.
Mohamed geniet van zijn tijd met Luisa en Pao plant een bezoek aan Miami zonder Russ om haar modellencarrière voort te zetten.
Mohamed en Luisa genieten van hun nieuwe leven in Miami, maar de zaken nemen al snel een wending. Loren en Alexei reizen naar Israel. Paola komt aan in Miami en loopt te hard van stapel met haar nieuwe onderneming.
Alexei ontdekt dat het niet goed met zijn ouders gaat. Mohamed en Luisa krijgen een klap. Danielle krijgt eindelijk de aandacht van Mohamed. Paola's nieuwe onderneming gaat te ver. Kyle & Noon bespreken verhuizen naar Thailand.
Mohamed komt aan in Ohio en is overgeleverd aan Danielle's genade. Alexei ontdekt dat zijn vrienden in Israel zich tegen hem hebben gekeerd. Melanie wordt geconfronteerd met een andere verrassing over de familie van Devar.