Chasing Life
Seksuele meerderjarigheid
April worstelt om de controle te krijgen als ze een belangrijke beslissing moet nemen.
In haar laatste dagen op Charton vindt Brenna het moeilijk om altijd in Aprils schaduw te staan.
Alle voorbereidingen zitten erop en de dag is eindelijk aangebroken – de dag waarop April Carver met Leo Hendrie trouwt. Wat de mooiste dag van Aprils leven zou moeten zijn, dreigt verpest te worden door zenuwen en geheimen. Kan Leo en Aprils liefde overwinnen, of was dit toch een bruiloft uit medelijden? In de tussentijd weet Dominic niet wat hij moet doen nu hij de vrouw van wie hij houdt v...