DOM
Aan dreigingen blootgesteld en niet in staat om tegen zijn verslaving te vechten, ontmoet Pedro Jasmin en sluit hij zich aan bij een bende die in luxe woningen inbreekt. Victor zoekt een informant in een poging de verblijfplaats van zijn zoon te achterhalen. In 1970 neemt een jonge Victor deel aan zijn eerste en complexe drugsvangst.
Na een mislukte poging om zich met zijn vader te verzoenen en opgefokt door de fouten die bij de vorige overval gemaakt zijn, overweegt Pedro om te stoppen, maar desondanks komt hij met een plan voor een nog grotere diefstal. In 1970 infiltreert Victor in de sloppenwijk en ontmoet de drugsbaron die cocaïne populair wil maken in Rio de Janeiro.
WIENS SCHULD IS HET?
Pedro ergert zich aan Lico's constante blunders tijdens overvallen. In 1995, op hun 14e, beginnen Pedro en Lico met cocaïne. Ze plegen hun eerste inbraken om hun verslaving te bekostigen. In de jaren 70 wordt de jonge Victor voor het eerst onder druk gezet om coke te snuiven. Hij trekt zijn acties als undercoveragent in twijfel en overweegt zijn missie af te breken.
Op zijn 15e ondergaat Pedro een heftige periode met afkickbehandelingen. Als volwassene, helemaal kapot door een vreselijk verlies, geeft hij zich volledig over aan zijn drugsverslaving. Zijn vrienden maken zich zorgen dat hij misschien een overdosis neemt. In 1970 neemt de jonge Victor een risico en verzorgt nogmaals een levering voor drugsbaron Ribeiro.
Nadat Pedro met een overdosis in het ziekenhuis beland is, probeert hij opnieuw af te kicken in een kliniek ver van Rio de Janeiro. In 1999, op zijn 18e, komt hij vrij uit jeugddetentie. De relatie met zijn vader verslechtert. In 1970 verstevigt de jonge Victor zijn band met Ribeiro en komt hij alles te weten over de complexe operatie achter het afleveren van drugs in de Favela.