Ruxx
Rux' plannen om naar Los Angeles te verhuizen worden verstoord als haar vader schokkend nieuws heeft.
Rux botst met Liliana's nieuwe manager Andrei; Eugens campagnedoelstellingen komen in het middelpunt te staan.
Andrei neemt Cristina aan om Liliana te filmen, Eugens plannen bedreigen Denisa's toekomst als ontwerper.