We Own This City
Jenkins ondervindt hoe hard het leven van een groentje bij de politie kan zijn. Rayam vertelt meer over de GTTF. Suiter krijgt een nieuw moordonderzoek toegewezen.
Ondanks talloze klachten wordt Hersl tot de GTTF toegelaten. Jensen luistert Gondo's telefoontjes af. Jenkins neemt Suiter mee bij een inval.
Part Four
Maurice Ward vertelt hoe Jenkins ongeschonden bleef, ondanks een reeks illegale gebeurtenissen. Baltimore staat op zijn kop door de betogingen rondom Freddie Gray.