Highest 2 Lowest
När en mäktig musikmogul (Denzel Washington) blir utsatt för en komplott involverande en lösensumma, tvingas han kämpa för sin familj och sitt eftermäle samtidigt som han är insyltad i ett dödligt moraliskt dilemma.