Skinned
Eva är en polis under täckmantel som är känd för att göra vad som krävs för att lösa ett fall. På jakt efter en seriemördare som tatuerar och flår sina offer, träffar hon Nathan och de kommer varandra nära. Men hon anar inte att Nathan är mördaren som hon jagar och att deras förhållande kan leda till att hon förlorar livet på ett sätt som är mer skrämmande än hon kunde föreställa sig.