The Twilight Saga: Eclipse
Ett romantiskt fantasy-drama där Bella befinner sig mitt i en konflikt mellan vampyrer och varulvar, samtidigt som hon måste välja mellan sin kärlek till Edward och vänskapen med Jacob. Med en ny fara som hotar staden, tvingas alla att samarbeta för att skydda Bella. Regi: David Slade. I rollerna: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Bryce Dallas Howard, Billy Burke m.fl.