Timmy Tabbes klantiga detektivbyrå - ingen är perfekt
"Timmy Tabbes klantiga detektivbyrå – ingen är perfekt" följer de lustiga bedrifterna av den egendomliga allvarsamme hjälten Timmy Tabbe, som tillsammans med sin isbjörnspartner Enorm på 700 kilo driver Enorm Tabbe AB, en detektivbyrå i Portland. Som den udda killen i grundskolan måste den aningslösa men självsäkra Timmy (Winslow Fegley) navigera i de vuxnas värld han har omkring sig – som inkluderar hans överbelastade mamma (Ophelia Lovibond), hennes välmenande pojkvän (Kyle Bornheimer), Timmys lärare/fiende (Wallace Shawn) och en vägledare med uppdrag från skolan (Craig Robinson) - allt i hans strävan att bli den bästa detektiven i världen. "Timmy Tabbes klantiga detektivbyrå – ingen är perfekt" är regisserad av den prisbelönte filmskaparen Tom McCarthy, med manus skrivet av McCarthy och Stephan Pastis baserat på Pastis bästsäljande bok.