4th and Forever: Muck City
A Rocky Start
En tränare står inför motreaktion efter en pinsam säsongsöppnare och spelare får ett stort lyft, både på och utanför planen.
Tränare Boldin konfronterar sin tränarstab om känslig information som läckts till fansen, medan en grupp Pahokee-spelare väljs ut av deras ärkerivaler.
Den årliga sockerrörsbränningen ger nuvarande spelare en chans att jaga kaniner och en tidigare spelare ser en chans att lobba för en grönare framtid.
På kvällen för Muck Bowl får Glade Central bemöta ett behörighetsproblem, vilket tar ned deras hopp och skapar spänning i tränarstaben.