Becoming Elizabeth
"Becoming Elizabeth" är den ännu icke berättade historien om Englands mest ikoniska drottning, långt innan hon besteg tronen. Henrik VIII:s död kastar en ung föräldralös Elisabet Tudor rätt in ett oförutsägbart och farligt engelskt hov.