Bel-Air
Will känner inte att han passar in på sin nya skola i Bel air och inser att han måste tänka om hur han ska navigera sig i denna nya värld. Familjen banks börja anpassa sig till livet med Will.
Att medverka på morbror Phils studentkårs event, hjälper Will att hitta sin rytm med sin familj och vänner när det nu blir tydligt att hans vistelse i Bel Air blir mer permanent.
När Wills vän Trey kommer på besök sätts hans lojalitet till Phille på prov. Familjen Banks stöttar Hilary genom att hålla ett influencer event.