Classified
Ella går med på att spionera på sin klasskamrat Noko åt sin styvmor Dianne i utbyte mot hjälp att ta sig tillbaka till Oakland.
Ella försöker reparera en relation som påverkats av hennes spioneri, samtidigt som hon försöker delta i ett exklusivt "Spring Break"-evenemang som slutar med att Noko kidnappas och att Ella ger sig ut efter honom.