Corporate
Matt och Jake är två junior executive-praktikanter som tvingas göra det smutsiga jobbet för sina chefer på ett av världens största företag - Hampton DeVille.
The Void
När en okänslig tweet hotar Hampton DeVilles rörelse är det upp till Jake och Matt att avskeda den anställde som publicerade den.
Hampton DeVille samarbetar med en gatukonstnär som vandaliserade firmans högkvarter för att sälja antikapitalistiska varor och göra vinst på demonstranterna.