Deep State
Max får mer informationen om sonen Harry, som dödades i Iran när han jobbade för MI6. I Beirut och på jakt efter sanningen bakom sonens död vet Max inte vem han kan lita på. Hans uppdrag kompliceras ytterligare när han träffar Leyla, en medlem av det Sektions-team som är stationerat där.