A Body in the Bay
2001: Ett lik hittas och polisen griper Robert Durst för mordet. 2012: Jarecki och Smerling förbereder sig för att släppa filmen "All Good Things", som handlar om Dursts liv. Av en händelse kontaktas Jarecki av Durst, som ber att få se filmen.
Två år efter att Morris Blacks styckade kropp sköljs upp på stranden i Galveston i Texas inleds rättegången mot Robert Durst, som backas upp av ett formidabelt lag advokater och en lysande försvarsstrategi.
Nutid: På de 33 år som har passerat sedan Kathie Dursts försvinnande har inga framsteg gjorts vad gäller att ta reda på vad som hände med henne eller med att hitta hennes kropp. Hennes släkt och vänner jagar fortfarande sanningen.