Elitskolan
Welcome
När en kommunal skola rasar samman försöker byggherren putsa på sitt rykte genom att stå för notan när tre drabbade elever skickas till en exklusiv privatskola.
Desire
Marina och Samuel kommer närmare varandra under ett skolprojekt och Guzmán försöker vinna över Nadia. Samtidigt blir Christian chockad av ett avslöjande.
Samuel ordnar en fest där Nano lägger in en stöt på Marina och flera blir påverkade av den spetsade punschen. Nadia blir sårad av vad hon får veta om Guzmán.
Guzmán försöker få Nadia att förlåta honom. Polo och Christian blir vänner på en välgörenhetsgala. Lu mutar sin lärare och Nano måste betala sin skuld på ett hemskt sätt.
Marina ger Nano en möjlighet att betala sin skuld. Lu avslöjar med flit en hemlighet inför Nadia. Omar får veta att Ander har berättat om dem för sina vänner.
Nano får veta att en klocka döljer en hemlighet. Marinas droger blir hittade. Nyheten om en graviditet väcker misstankar. Christian kan bli berömd om han gör en tjänst.