Ett franskt fall
Ett franskt fall är en samling miniserier som är inspirerade av kända, franska kriminalfall som har chockat befolkningen och skapat stor uppståndelse i hela världen. Den första säsongen handlar om mordet på den fyraåriga pojken Gregory.