Fearless
Emma Banville, en passionerad människorättsadvokat, försöker bevisa oskulden hos en man som dömts för mord fjorton år tidigare. Det handlar om Kevin Russell som blev dömd för mordet på den 15-åriga Linda Simms. Både Lindas föräldrar och den förra utredaren börjar nu att motarbeta Emma.