Hung
Tanya tar anstöt när Jemma kringgår henne och bokar "dejter" direkt med Ray. Jessica är alltjämt upprörd över beslutet att avliva sin hund, och när hon konfronterar Ronnie om deras finanser får hon veta att de inte har det så knapert som han framställt det. Efter att Jemma sporrat Ray att vara mer öppen, ger han sitt basketlag ett inspirerande peptalk.