In Treatment
"In Treatment" är en dramaserie i halvtimmeslånga avsnitt med Gabriel Byrne i huvudrollen. Serien kretsar kring terapisessioner, där huvudpersonen Paul är psykoterapeuten som insiktsfullt och säkert behandlar sina patienter - men samtidigt visar upp en helt annan, osäker sida i samtalen med sin egen terapeut Gina. Bland Pauls patienter återfinns en ung läkare som förälskat sig i Paul, en stridspilot som omvärderar sitt liv, en ung gymnast med självmordstankar, och ett sexuellt passionerat par som dock har problem på övriga områden i livet. Pauls fru Kate ingår också i seriens persongalleri.
Laura - Week One
Den unga, attraktiva läkaren Laura visar sig vara förälskad i Paul, och överraskar honom när hon förklarar vad som verkligen låg bakom hennes möte med en främling i en bar.
Det grälande äkta paret Jake och Amy ber Paul ge dem ett svar på den fråga de har diskuterat i tre veckor: om Amy ska genomgå en abort eller inte.