Tom Clancy's Jack Ryan
I säsongens första program avslöjar CIA-analytikern Jack Ryan en rad misstänkta transaktioner som tar honom och hans chef James Green ut på fältet för att hitta ett mäktigt nytt hot. Hanin börjar ifrågasätta sin mans affärer när han bjuder hem en mystisk främling.
Jack och Greer avkodar information som tar dem till Paris och ett steg närmare den undanglidande Suleiman. Hanins man återvänder med förnyad glöd för sitt hemliga uppdrag och gör henne osäker på familjens framtid.
När Jack och Cathy kommer varandra närmare sätts Jacks dubbelliv på prov. Ett kraftprov från Suleiman ger honom mer makt och tar honom ett steg närmare en ny attack.
Efter den fasansfulla attacken på en kyrka i Paris, upptäcker Jack och Greer en djupare strategi bakom Suleimans handlingar, vilket tvingar Jack att föreslå en ovanlig fälla. Hanin möter nya utmaningar i sökandet efter frihet.