Kevin Can F Himself
Serien kretsar kring urtypen för en sitcom-fru, Allison McRoberts, som är gift med den självcentrerade Kevin. När Allison inser att den perfekta framtid som hon föreställt sig inte går att förverkliga, så gör hon upp en plan för att återta kontrollen över sitt liv.