Lanterns
Nyrekryten John Stewart och Lantern-legenden Hal Jordan är två intergalaktiska poliser som dras in i ett mörkt mysterium på jorden.
Efter en dödlig skjutning vill Hal Jordan och den nye rekryten John Stewart bevisa att det var en utomjordisk händelse.