Mannen i det höga slottet
Baserad på Philip K. Dicks prisvinnande roman och med Ridley Scott (Blade Runner) och Frank Spotnitz (The X-Files), som exekutiva producenter. Mannen i det höga slottet skildrar hur det kunde blivit om de allierade hade förlorat andra världskriget och Japan och Tyskland regerat över USA. Rufus Sewell (John Adams), Luke Kleintank (Pretty Little Liars) och Alexa Davalos (Mob City) i huvudrollerna.
Franks öde hänger på en tråd då hans hålls fängslad av Kempeitai. Under tiden får Juliana kontakt med en mystisk man som ger henne en ledtråd om filmerna, och Obergruppenführer Smith blir tagen på sängen av en olycklig händelseutveckling.
Joe och Juliana måste handla snabbt då en illasinnad prisjägare som kallas The Marshal kommer till Canon City. Tagomi och Wegener planerar att föra ut värdefulla hemligheter från Riket, och Frank smider planer på hämnd mot japanerna.
Joe blir allt mer kluven mellan plikten och sina växande känslor för Juliana. Ed försöker hindra Frank från att fatta ett oåterkalligt beslut. Smiths utredning avbryts när han förlorar sitt vittne, och Tagomis plan går snett då en dramatisk händelse inträffar vid kronprinsens tal.
Joe firar VA-dagen hemma hos Smith, och passar på att ta reda på mer om filmerna. Juliana börjar arbeta åt Tagomi medan hon fortsätter sitt sökande efter svar. Smith bjuder hem en gammal vän för att delta i firandet, vilket får överraskande resultat.