Monarch
Familjen Roman är framgångsrika countrymusiker, men själva grunden för deras framgång är en lögn. Med deras image i fara gör dottern Nicky Roman allt hon kan för att säkra familjens arv och sin egen status.
När Nicky förbereder sig för att uppträda på konserten "Queens of Country" får hon reda på Clives affär och är fast besluten att vända på steken.
Nicky fattar ett djärvt beslut när hon försöker hitta en ny sång att framföra på Roman Family Rodeo. Samtidigt får Albie kontrakt med en ny manager, vilket gör Luke arg.
Familjen Roman fortsätter att arbeta på sin julspecial. Clive utpressar Nicky och Nickys publicist uppmanar henne att berätta offentligt om sin romans med Wade.
Familjen Roman väntar på nyheter om nomineringarna medan Nicky och Luke träffar distriktsåklagare Tripp DeWitt. Samtidigt undersöker Luke Jamies förflutna.