Mosaic
Meet Olivia Lake
Den uppskattade barnboksförfattaren Olivia Lake blir vän med en blivande konstnär som heter Joel och knyter kontakt med bedragaren Eric.
Erics syster Petra ställer frågor till polisen om Olivias fall och beger sig söderut för att be Joel om hjälp.