Mr. Mayor
Neil Bremer börjar sin första dag som borgmästare i Los Angeles, där han ställs inför nya utmaningar på både jobbet och hemma.
Jayden intervjuar kandidater för en ledig plats i laget. Neil blir distraherad under ett rådhus och Orly får en chockerande insikt.
Ett specialuppdrag tvingar Jayden och Arpi att lära känna varandra. Neil ger sig ut på ett uppdrag för att återknyta kontakten med Orly när hon hamnar i trubbel.
Borgmästare Neil lanserar ett nytt säkerhetsinitiativ samtidigt som Arpi tränar honom för sin mest utmanande uppgift hittills. Mikaela och Tommy inser att klockan tickar för dem att hitta kärleken.