Poor Devil
Stan utstår en besvärjelse och kallas tillbaka till New York. Samael skickas för att rädda honom, och Mefisto hjälper ett spöke att slutföra en uppgift som hon aldrig färdigställde i livet.
Efter ett far-och-son-samtal fullt av missförstånd avlägger Stan motvilligt ett chockerande löfte. Mefisto lovar att hjälpa en hämndlysten björn på zoo.
På den årliga demonfestivalen passar Stan på att sprida godhet – men inget går som han tänkt sig.
Samael utkräver hämnd på sitt ex Surt, och en hjärtekrossad Stan träffar en mystisk kvinna med dolda motiv.
Stan är fast besluten att klara sig själv och får jobb som budbärare – men det som förefaller vara en enkel sysselsättning utvecklar sig till ett bisarrt rymdäventyr.