Quarry
You Don't Miss Your Water
Den vanärade vietnamveteranen Mac Conway frestas av kriminella element efter att ha återvänt hem till Memphis 1972.
När Suggs är på fri fot tvingas Mac och Joni tillfälligt gömma sig på ett avsides beläget hotell.