The Girls on the Bus
För att visa vad hon går för inför sina chefer måste Sadie utbyta tjänster med konkurrenten Kimberlyn för att säkra en avgörande intervju.
She's With Her
Sadie tappar det när hon får syn på ett välbekant ansikte på ett kampanjmöte. Kimberlyn säkrar en viktig intervju. Grace och Lola sluter vapenvila.
I Las Vegas läxar Sadie upp Lola angående presidentpoolen. Kimberlyn säkrar en slot på bästa sändningstid. Grace följer upp en kandidats journaler.
Lola och Kimberlyn blir osams på en minnesstund. Grace ryker ihop med sin dotter Annie. Sadies karriär är i fara.
Bara timmar före Demokraternas debatt försöker Lola, Sadie, Kimberlyn och Grace var för sig befästa sin plats i den politiska journalistikens värld.