The Hunting Party
Richard Harris
Seriestart. Efter en massiv explosion i det topphemliga fängelset The Pit är en rad seriemördare på flykt, däribland den ökände Richard Harris. Den forna FBI-agenten Rebecca "Bex" Henderson kallas tillbaka i tjänst för att fånga honom.
Clayton Jessup, en bindgalen seriemördare vars mål är familjer, har rymt från The Pit. Jakten blir en kamp mot klockan där Bex lär sig vilka hon kan lita på.
Teamet är i en enslig del av Montana på jakt efter Lowe, en brutal mördare som är besatt av vargar. Bex och teamet spårar honom i vildmarken samtidigt som de måste handskas med lokalbefolkningen som är ute efter att skipa egen rättvisa.
Dr. Ezekiel Malak, en psykiater och seriemördare, trålar efter nya offer i Chicago. Bex och teamet försöker desperat hitta Malak när han gör ett drag som ingen såg komma.