Advance Your Practice: Foundation to Flotation
Core
This vinyasa practice from Andrea Marcum is an intermediate class designed to prepare the muscles for mayurasana.
Hands & Forearms
This vinyasa practice from Andrea Marcum is an intermediate class designed to prepare your foundation for mayurasana.