Waterwereld Afrika
Verken de enorme wateren van Afrika, van nijlpaarden, krokodillen en drijvende papyrus eilanden in de Okavanga Delta tot het raadselachtige gezwaai van kleurrijke mangrovekrabben en slijkspringers langs de kust van Zuid-Afrika.