Bless the Harts
När en kontroversiell staty delar staden i två läger lär sig Jenny snabbt att spela bägge sidor och hålla med sina kunder för att få mer dricks. När Violet får veta att Betty har en koppling till statyn övertygar hon sin mormor att återuppliva gamla minnen, vilket får oanade konsekvenser.
Violet, David och Leonard tar med sig Wayne på en spökjakt för att hjälpa honom övervinna sin rädsla; Jenny och Betty försöker hylla Jennys farfar på hans favorithögtidsdag.