Reasonable Doubt
Can't Knock the Hustle
Jax Stewart, den mest briljanta och orädda privata försvarsadvokaten i Los Angeles, jonglerar arbete, familj, vänner och ett komplicerat privatliv samtidigt som hon kämpar mot rättssystemet varje chans hon får medan hon ställs inför en potentiell högprofilerad klient och spökena från sitt förflutna.
Som Braydens nyutnämnde försvarsadvokat dyker Jax och teamet in och förbereder sig för den preliminära förhandlingen. Lewis och Jax slår sig samman för att hjälpa Naima. Damon och Jax bestämmer sig för att bli vänner efter att hon hjälpt honom med ett problem.
Jax och teamet fokuserar på juryval. När Jaxs pappa kommer till stan vänder sig Jax till Lewis för att få hjälp, men får hjälp från en ny vän.
16 år tidigare möter vi Jax med tindrande ögon under hennes tid som offentlig försvarare, när hon träffar Damon för första gången.
Jax och Damons relation når en ny nivå. Men Jax är fokuserad på början av Braydens rättegång eftersom hon tror att Brayden kanske undanhåller viktig information.