Renegade Nell
Nell Jackson blir anklagad för mord och blir oväntat den mest ökända laglösa i 1700-talets England. Men när en magisk ande vid namn Billy Blind dyker upp inser Nell att hennes öde är större än hon någonsin kunnat föreställa sig.