Ruxx
Fly me away
Rux planer på att flytta till Los Angeles sätts på spel när hennes far kommer med chockerande nyheter.
Rux kommer på kant med Lilianas nya manager, Andrei. Eugens mål för sin kampanj hamnar i fokus.
Cristina möter sina mål i karriären med blandade resultat. Denisa går med på att prata med sin pappa.
Andrei anställer Cristina för att filma Liliana. Eugens planer kan utgöra ett hot mot Denisas framtid som designer.