The Frankenstein Chronicles
Efter att ha räddat sig ur klorna på Billy Oates, är Flora nu beredd att göra Marlott till viljes. Utredningen fortskrider och Marlott beger sig till Kentish Town för ett möte med Mary Shelley. I rollerna: Sean Bean, Richie Campbell, Vanessa Kirby, Eloise Smyth m.fl. Del 3 av 6: All the Lost Children.