The Tourist
När en man vaknar upp i den australiska vildmarken utan minne måste han använda de få ledtrådar han har för att uppdaga sin identitet innan hans förflutna hinner ikapp honom.
Med en envis polis i hasorna skyndar sig Mannen och Luci för att hitta den mystiska uppringaren. Helen gör framsteg i sin utredning, men upplever sig vara återhållen.
Mannen är skakad av de nya upptäckterna om sitt förflutna, men hans framsteg omintetgörs när han ställs inför ett mystiskt och mycket farligt hot.