Heels
Kayfabe
Seriestart. Följ med till den amerikanska småstaden Duffy där Jack Spade kämpar för att lyfta sin privata wrestlingliga, DWL, till nya höjder. Problemen hopar sig när han riskerar att mista sin talangfyllda lillebror till en rivaliserande liga.
Cheap Heat
Jack tar hjälp av wrestingveteranen Ricky Rabies för att vrida upp stämningen och driva publik till Aces comeback-match mot Bobby Pin. Medan Jack försöker att försonas med sin bror kämpar Ace med insikten om att hans tid som hjälte kan vara över.
Jack och hans familj flyttar tillfälligt in hos Carol och Ace. De två bröderna blir sams och arbetar tillsammans för att marknadsföra DWL för en bredare målgrupp. Wild Bill återvänder till Duffy och lär upp Ace i konsten att omfamna sin inre "heel".
Big Jim bjuder in till barndop och dagen signalerar en nystart för alla i Duffy. Jack springer runt på stan och ordnar med förberedelser inför den kommande matchen, men han behöver också hitta tid för de i hans liv som förtjänar det mest.