The Ex Wife
Tasha är nybliven mamma åt en liten dotter och lyckligt gift med barnets far Jack. Allt hade varit toppen om det inte vore för att Jacks exfru Jen vägrar att lämna dem ifred. Kan hon rentav vara ute efter Tashas perfekta familjeliv?
Seriestart. Tasha och Jack är mitt uppe i en romantisk årsmiddag när de blir avbrutna av Jacks exfru Jen. Tasha upplever ett växande obehag över hur nära Jen verkar stå Jacks familj och ber honom att bryta kontakten med Jen.
Tasha börjar ana att Jen är mer intresserad av hennes dotter än av att vinna tillbaka Jack. Hennes värsta rädslor besannas när hon en dag kommer för att hämta Emily på förskolan, bara för att upptäcka att Jen redan har gjort det åt henne.